29 mayo 2006

La Roulotte groga

La meva recepta evasiva per al temps de clausura que implica l'arribada dels finals es basa en quatre pilars fonamentals, excloent les trucades insistents de l'Ander, que com fa Ambientals, doncs no estudia.

El gravador de DVD permet compaginar capítols de les 3 sèries [Mujeres Desesperadas, Camera Café i els Simpson] amb lectures més o menys prolongades de City.

City és un llibre meravellós. Jo no sabria com transmetre la meva admiració pel mateix, tant per estil com per contingut. Senzillament, és el meu llibre preferit. Per aquest motiu tampoc és un llibre que recomanaria a tothom...

Acostumo a llegir trossets de City un cop o dos cada mes. Hi ha tantes idees diferents sorgides del no-res! Diumenge em vaig quedar amb les roulottes grogues. Exposo.


La coprotagonista
Shatzy Shell,
dona jove,
pretén
comprar una roulotte
per veure món.
Troba una
oferta
d'un
professor universitari, Bandini. Ella prefereix tractar amb intel·lectuals o catòlics, perquè els avergonyeix parlar de diners. Bandini és intel·lectual i catòlic.
Bandini vol vendre's una roulotte groga Pagode del 71. Ella no entén perquè algú voldria comprar una roulottede color groc.

En acabar, Shatzy raona:
"Es buena persona. No se merecía una roulotte amarilla. A veces la gente se castiga por algo que ni siquiera conoce, así, solo por el gusto de castigarse...decide castigarse."


No hi ha motiu, doncs? Pascal té el motiu? Puta roulotte groga.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Trobarte dissabte va ser tan inesperat com agradable. Ho he pensat i realment tescau d'allo mes Lestat (pro el del llibre eee? kes mes patetic jejeje)
No deixara de sorprendrem ket comportis tan sovint com un dolent rebaixat amb aigua..sisi..uix, sé k el comment k esperes ara no va en akesta línia. Intentaré redreçarme. Me perdones oi? :P

Seriosos dons: ja t vai dir ken penso del tema. Si kes cert k tencanta flagelarte. Aixo no seria propi den Lestat. No deixa de sorprendrem. La roulotte groga eh?
Diu Epictet:
"Si alguna vez sucede que te rebasas a ti mismo por querer complacer a otra persona, ciertamente has perdido tu plan de vida".

Sassembla a la frase del teu amic e? Ja se k no es sempre cert, xo era aplicable en aquest cas? Jo crec q si. Com diu la teva Shatzy(jo,xD), ets una bona persona, no tho merexes, axo. Malegro q tiguis deixan de castigart
Com lAnder,jo tb beneeixo el canvi.Te bona pinta.

Apa,studia mooolt (jo,menys,q soc mes llesta :P)
Saps on re-trobarme, oi pardalet?

Teva (OoOo, xo no ti acostumis! :P)

R.

Anónimo dijo...

héctor tiu... aquí se t'ha anat una mica, eh? això és, o molt ele vat, o un desastre. I la connexió entre paràgrafs? snif. He provat amb el tamboret de la cuina però ni així... el aplausómetro ha sentenciat. Explica't una mica més, on vols arribar?

***

L'heura ja ha arribat a la finestra.

Crec que les gambes d'ahir estaven massa vermelles per combinar-les amb vi blanc.

Qui ha trencat el vidre a cops d'ull?

El biaix de la cp de mallows m'enlluerna per les nits.

Puta roulotte groga!




p.s. ei hec, em presentaràs la noia que et parla d'Epictet perquè li parli de Montaigne? Que delicat ets amb les noies, eh?

Anónimo dijo...

Hector, deixa enrera la rulotte groga, no la entenem. (els dos únics posts que hi han eviten el tema com poden)

El coliseo te quiere sensiblon, incendiario, tergiversador, quejosín. Esperem noticies teves, ja que estas de vacances."No nos falles, no nos f_lles".

Anónimo dijo...

enga master, más posts y menos rots. Queremos carne de cañón. Sin crueldad no hay fiesta. Uhhhh

encara espero que em trukis a les 3:00. Saps que a aquella hora t'ho confesso tot, mon pote.