06 marzo 2007

Lleterades i Martí

Imatge del Divendres 2 de Març al Billy's, local on serveixen la Llet de Pantera més famosa de tota Barcelona [com arribar-hi: contactar amb en Billy Viladot, aka El Chanquete].

Tampoc és que sigui una gran foto, i a més no hi som tots [a banda de la Diana, falten la Kt -estava vomitant o potser era qui feia la foto? xDD i els dos jerkis: el simpàtic Andreu i el vacilón Hawaii, amb qui en Martí i la Kt van creuar més que paraules.]


Però alerta, no és una foto qualsevol! Hi ha dos detalls sublims: el primer, la mà innocent que suaument toca les abdominals del Feix i que, unida al seu somirure, demostren que hi ha algunes coses que no canvien mai ;)

El segon és el bunyol sota el pectoral del Feix mateix. Allò tan indescriptible no és sinó el cap d'en Martí, en posició del tot artificial que, mig estirat pels terres, emulava algun tipus d'escultura sublim que, desgraciadament, la foto no va poder captar. El resultat, però, no queda gens malament, perquè el conjunt de mans dirigint-se cap al seu coll inexistent susciten algun tipus de pràctica macabra sobre el seu tors que, certament, no és inverosímil.

Així doncs, felicitats Martí, tu sempre ets l'heroi de la festa! Sisplau, no et suicidis. La teva vida (encara) és valuosa, si més no fins que l'Ander trobi nòvia i ens deixi tirats a tots tres [sí, a tu Unicorn Blau també xD]

15 comentarios:

Eisenreich dijo...

He pensat que tot seguit podriem incloure un seguit dels "piropos" amb els que l'amic vacil·lador va endolçar-nos la nit. Ací en va un:

"Per què els de Casp sou tots tan estúpids? Allà al Clot no durarieu ni 2 dies.."

Ni que el Clot fos Mollet! jajajaja

Anónimo dijo...

"tiu: no els donis entrades a aquestes paves! no has vist quines pintes!"

Anónimo dijo...

Quin gran vacilon aquest tiu del clot. A mi em va dir: "Doncs sí, estava amb un col·lega i hi havia tot de gent de casp, i el meu col·lega em diu: a vera quina et lligues i me'n vaig picar a cinc". Un fantasma.

Von Moreton

Anónimo dijo...

a mi em va dir: "jo sí que la tinc llarga!"

Anónimo dijo...

doncs a mi, en un moment que vaig fer un salt a la pista de ball em va engegar: "tiu, me l'has trepitjada"

Anónimo dijo...

era aquell que deia: "aparteu nenes que vinc"?

Anónimo dijo...

jajajajaj
Hola Héctor! Ja he xafardejat aquest espai tant divertit, i clar, com que dius amb aquest to tan amenaçador això de posar comentaris doncs... te'n poso un, encara que no tingui cap mena de sentit!!! jajajaja
Apa doncs, bon cap de setmana i fins aviat! ja aniré fent visites!

per cert: ets bon conductor, eh! ;) (jo patia més que res pels cinturons i les multes...)

Anónimo dijo...

a mi em va dir: "nena, abans que m'ho preguntis, no em van les pèl-roges, entès?"

Anónimo dijo...

jo sóc morena i em va dir el mateix

Anónimo dijo...

MARTI SUPER-HEROI MONISIMMM!!!! jajajajaja

Anónimo dijo...

Suposo que deu ser conegut per tots la meva afició pel realisme literari, en especial el rus. L'altre dia recordava unes afirmacions de Nietszche en què deia que segurament, de l'únic escriptor de qui havia après alguna cosa era de Fiódor Dostoievski, sense cap dubte per la seva manera de tractar la psicologia humana.
Jo, a la fotografia, no és que estigués ballant el Kalinka, només mirava els meus amics i pensava que els amics fan que la vida sigui menys amarga i que, els amics, com la literatura (la literatura en majúscules, l'escrita per pioners exclusivament) és una manera d'evadir-se de la crua realitat o sí, per què no dir-ho en termes realistes: és una manera d'evadir-se de la Comèdia Humana. Qui sap si Balzac hi estaria d'acord... el que us asseguro és que en Balzac sí que es picava a moltes més cortesanes franceses que no pas l'individu del Clot a noies de Casp o d'on siguin.


Marti

Anónimo dijo...

Spandau, Ruleven.. fa dies que no pariputegem por ai els tres. Comenseu YA examens? Trobo a faltar el clima tan còmode i acollidor de l'amoralitat. (i poder veure coca-cola)
Martí, pensa que sóc l'únic que et queda, perquè l'Hector tard o d'hora es suicidarà (tb vàlid a la viceversa).

Que us follin!

Anónimo dijo...

Ander, on pares? Que potser ja has tornat de l'Àfrica però és impossible parlar amb tu perquè has perdut el mòbil i tu no dones senyals de vida? Que tinc molta raó?
A veure si et poses en contacte amb mi perquè a la viceversa és impossible!!

Anónimo dijo...

Ei, com sempre arribo tarda a fer la meva aportació estúpida al teu blog, però la faré igualment.
El col·lega del clot és un bon home, gran vacilon, però més gran persona. S'ha de dir que a la majoria de noies de casp el rollo exotic (on exòtic = tot aquell que no dugui roba de marca i no sigui d'un barri dels considerats "bons") les posava força. "Aiii, m'ho he fet amb un semidelinquent, duia arracada i un piercing a la p****".
Com pots veure, la descipció et dona bones perspectives hector, només et falta el piercing (o potser no?). A mi nómés em falta canviar de barri...(vacilada innecessària)
Bé, a part d'això m'entristeix constatar el poc que parlem ja que no conec al 90% de la gent que ha escrit aquí, i sembla gent prou divertida. Potser els conec xo no els identifico. En qualsevol cas hem de veure'ns més tots plegats. Per cert, expero que allò que m'hagis dut de terres llunyanes no tingui banyes, no digui traje de luces, no dugui una creu a l'esquena ni tingui faldilles vermelles amb motius blancs.

A revuere a tots (als que no conec també, i fem una festa tots junts!)

Billy.

Eisenreich dijo...

Hallo Billy Melenas [el rubiales del fondo]!

Per fi el descobridor del bar fa acte de presència! Per cert, l'altre dia el vaig estar buscant per tajar-me amb un pibón i no el vaig trobar, juer, vam haver d'acabar a Caspolandia's Musiketas :P

Albert, estic SEGUR que coneixes a gairebé tothom que ESCRIU aquí, perquè, tot i que hi ha molta penya mirant-se la page, només escriuen els amics veritables [voleu un amic? Escriviu, kabrons! xDD]

Per cert, suposo que la festa que dius és la Festa GRAN de Mates, el dia 20 d'Abril, no? Wal·la tiu, ja saps que compto amb tu tan sí com no!